M A S H Y
اايها الزائر
قم فسجل ...خليك عضو معنا
بدل البطالة اللى انت فيها دى
اهى حاجة تكتبها فى السى فى بدل ما هو فاضى

محكمة ماشى الدولية

صفحة 5 من اصل 11 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف Darsh Basha في الجمعة 20 يونيو - 19:39

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :





دلوقتى زى ما احنا عارفين

الجرائم التى ارتكبها moszone فى الجمهورية

هو احنا لسة ممسكناش علية حاجة بس احنا خدناة وخلاص

رهن الاعتقال

وعلشان منظلموش هنسألة شوية اسئلة
وهو يجاوب عليهم
يالا عاوزين اسئلة جامدة كدة

وطبعا عارفين الدستور بتاعنا
والوسائل المساعدة هى


الوسيلة الاولى : الاستعانة بمحامي
يختار العضو الموجود بالمحاكمة عضو ليرد على سؤال عنه تستعمل (2) مرتين.
الوسيلة الثانية : أنا أعترض
بإمكان العضو الموجود بالمحاكمة الاعتراض على أي سؤال وعدم الاجابة عليه تستعمل 3 مرات بس
وربنا يسهل جايز ياخد برأة



عدل سابقا من قبل mosooz في السبت 27 ديسمبر - 2:36 عدل 2 مرات

_________________

avatar
Darsh Basha
مدير المنتدى
مدير المنتدى

ذكر
عدد الرسائل : 1423
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل


رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف فراشة الربيع ™ في الأربعاء 17 سبتمبر - 20:19

يظهر ان فى ناس مش عيزينك تخرجى على العموم ادجدعنى بس وهخرجك انشلا بكفاله.

_________________

قدساهُ..إن الوقت حانَ ..فرفضى الذلَّ ..وأبيِّ الاستكانهَ..فصلاح الدين قادم لا محالهَ..وأرفعى الصوت يهتف:ها قد عدنا..ومضى زمن الكساله..

متنسونيش من دعائكم،،


avatar
فراشة الربيع ™
فراشة المنتدى
فراشة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 1787
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج في الجمعة 19 سبتمبر - 20:57

يلا ابدأىماشى
fasel

ماذا تقولى فى هذه الكلمات " اكثر الناس بشاشه هم اكثرهم حزناً " ؟فعلا
"الانسان الهائج او الثائر داخله بركان هادئ بينما الانسان الهادئ بداخله بركان ثائر"؟مظبوط
"لو كنا نرغب في ان
نكون سعداء فقط لكان الأمر يسيراً، و لكننا نريد أن نكون أسعد من غيرنا، و
هذا أمر عسير دائماً لأننا نعتقد أنهم أسعد مما هم عليه في الواقع"
الموضوع ده علاجه القناعه

fasel



  • ما رأيك بهذه الكلمات وتأثيرها بحياتك :

الخيانة اصعب شىء فى الدنيا

الصداقة اجمل ما فى حياتى
النميمة مش كويسه خالص
النفاقاخرته جهنم
حيناً نحس أن الموازين مختلة .. وحيناً نحس أن الاختلال جيء به موزونا ، ماذا تحسين أنت ؟وده الى بحسه
اختاري منصباً واتخذي قرارا !جوبته قبل كده
ماهي الفائدة الذي جنيتيها من جلوسك أمام شاشة الكمبيوتر على النت؟؟الجراءه
fasel
مارايك في أن من يجلس على النت بالساعات هل هو سحر أم أدمان أم تضييع وقت فراغ أم أكتساب معلومات والتزود من أنواع المعرفة؟؟ده يرجع للشخصيه الى قعده على النت
أانت انسانة طموحة ...........الي اي مدي تطمحي؟اه اى مدى كبير
حينما يشرد الزهن ب abeer الى أين يذهب ؟؟؟الى مستقبلى وحياتى الجايه
موقف أثر فى حياة abeer وغير مجرى حياتها؟؟؟؟كتير اتغيرت حياتى
ما أوجه التقصير كما تراها انتى فى علاقتنا كشعب عربى ؟؟؟البعد عن ربنا والوسطات
اختارى 3 أعضاء على المنتدى ووجهى لكل منهم كلمه لرئيسنا انت فين ولفراشه الربيع طلعينا بئه والشاعر ربنا يوفقك فى عمل ديوانك
بكلمة واحدة اوصفي عشر اعضاء من اعضاء المنتدي؟"قصدى يعنى كلمه واحده لكل عضو من العشرة"كلهم كويسين
يقال أن الكتابة محاولة للطيران بطائرة ورقية .. مجرد أحلام في الهواء .. ما رأيك أنت ؟..كلام مقدرش اقول فيه حاجه
ما اكتر شخصية عجبيتك في رسالة؟؟عبير " تتعرى المبادئ ........ حينما تحتضر الصداقة ..." ما هو مفهوم الصداقة لديكى و ما هو مقدارها في حياتك؟الصداقه حياتى واجمل حاجه فى الدنيا الصداقه
fasel

من آخـــر شخـــص تتـــذكــــريه قبـــل أن تنـــــامى ؟عبير
ماذا تعنى لكى مصر؟تعنى لى كتير
لمن تهدى هذه الجمل من المنتدى
1-ربنا ميحرمنا منك الشاعر
2- كفايه كده فراشه الربيع
3-فينك مش باين ليهالرئيس بتعنا
4- من هو او هى العضو المخلصالله اعلم
والعضو الذوق عصفوره الجنه
والعضو الرخم كلهم كويسين
والعضو الذى تتمنى ان يكون مشرف الى يستحق المنصب ده
والمشرف الذى تتمنى ان يترك المنتدىكلهم كويسين
شىء بتفتقديه دا خل المنتدى ....؟ مش عرفه
اكتر موقف مضحك حصلك وكل لما تفتكريه بتحسى انه لسه حاصل حالاكتير
ايه الحاجة السلبية اللى بتشوفيها فى معظم المصريين السلبيه
لو هتغيرى اسمك بعد abeer زهره البنفسج
هيكون الاسم ايه ؟ وليه ؟
اية رأي حضرتك في عمل المرأة ؟؟عادى مش وحش زى المصرين متصورين
fasel
يلا المكرفون معاكى.اجرى اجرى اجرى صوتى احلى من صوتك
وان شاء الله لو محدش سأل بعد كمان يومين هخرجك.
ميرسى ليكى
avatar
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 325
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في السبت 20 سبتمبر - 14:39

اه ياعبير أنتي مضا يقه فرا شة الربيع للدرجه دي علشان كده هي مش را ضية تطلعك من المحكمه
أقوللك على حاجه بس ما تعرفيهاش
أول ما تخرجك من المحكمه دخليها على طول علشان نعيد عليها
وأحنا العديات بتعتنا مش فلوس
لالالالالالالالالالالالالالالالا
أسئله

_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج في السبت 20 سبتمبر - 20:51

بصراحة انا هسألك سؤال واحد
اتفضل
ممكن تتكلميلنى عن نفسك شوية
انا اتكلمت كتير اوى
يعنى شخصيتك؟؟
اه هو ده الى اتكلمت فيه
طول اليوم بتعملى اية؟؟؟
زى اى حد بناكف فى ماما وبابا واخواتى
اية اكتر حاجة بتحبى تعمليها؟؟؟
القى شعر اشوف اه الجديدفى مجال الاشعار
يعنى من الاخر
يا عم بتجيب من الاخر انت عايز تقصر فى الاسئله ولا اه
فضفضى معانا
حاضر بس انا فضفت فى كل الى فات بص اقرء الى فات وانت تعرفر كل الاجبات بتعتى
ومستنين الرد
وادينى رديت وياريت ردى يعجبك يالا سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
avatar
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 325
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف Darsh Basha في الأربعاء 24 سبتمبر - 13:27

يا جماعة خلاص

كفاية كدة على عبير

لانها طولت معانا

وبعدين هنشوف مين اللى هنحطة بعد العيد ان شاء الله

وخلاص قد حصلت على البرأة


_________________

avatar
Darsh Basha
مدير المنتدى
مدير المنتدى

ذكر
عدد الرسائل : 1423
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الى كل من يريد معرفة اسرار حياة الشاعر يدخل وهو يعرف

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج في الجمعة 17 أكتوبر - 17:28

يالا بئه يا جماعه العيد خلص والنشاط رجع تانى وعايزين نستجوب حد وطبعا بعد التفكير العميق استقريت انى ادخل الشاعر المحكمه وعايزين نسئله شوية اسئله

_________________
[center]

cente]]

http://hobwhnan.blogspot.com/
avatar
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 325
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في الجمعة 17 أكتوبر - 17:29

ليه كده بس طاب العيد خلص
لسه فيه عيد تاني

_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج في الجمعة 17 أكتوبر - 17:31

لسه بدرى على العيد التانى المهم انا دخلت وهسئلك وياريت تجاوب وربنا معاك

_________________
[center]

cente]]

http://hobwhnan.blogspot.com/
avatar
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 325
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج في الجمعة 17 أكتوبر - 17:38

اتفضل استرح وخد نفس وانطق الشهادة ههههههههههه

ماهو الوقت الذى تحب الجلوس فيه بمفردك ؟؟؟


عمل ندمت عليه ؟؟؟

عضو تحب ان تقرأ له ؟؟؟

عضو يعجبك تفكيره ؟؟؟

ايه الجملة الي بتحس انها بتوصفك ؟؟؟
مين اقرب عضوه ليك هنا ؟؟

لمن تقول؟؟؟
ما بلاش نتكلم فى الماضى:
كن صديقى:
نسيانك صعب اكيد:
بحبك:
كذاب:
مع السلامه:
افتكرنى:
كرهتك:
سامحتك:
زعلان منك:
نور عينى:

السؤال دا مسروق بس زى بعضه
عضو محبوب ..........
عضو دمه خفيف .........
عضو رومانسي .........
عضو رخم............
عضو مطلع عينك .........
عضو توقيعه رهيب ........
عضو ردوده مميزة ........

شخص تتمنى سماع صوته دلوقتى حالا
ما مواصفات شريكة حياتك؟
قلنا جبت كام فى ثانوية عامة؟؟
عضو هنا فى المنتدى نفسك تشوفه او تعرفه؟؟او عضوة برضه عادى يعنى
اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟*
من ستختار ليمسح دموعك ؟
اغمض عينيك دقيقه لو سمحت, ماذا خطر على بالك وانت مغمض العينين ؟
السؤال بتاعك
ماذا تفعلى فى الموقفين دول
اذا احببت ووجدت انه لم يحبك
اذا احبك شخص وانت لم تحبه


هو يعنى ايه mosooz دا؟؟
ما هو أصعب موقف مر عليك

من هوا اكتر شخص تفكر فيه؟
على طول الحياة نقابل ناس و نعرف ناس و نرتاح ويا ناس عن ناس و بيدور الزمن بينا يغير لون ليالينا و بتوه بين الزحام و الناس و يمكن
ننسى كل الناس و لا ننسى ........"
ايه اكتر حاجة فرحتك فى حياتك
وايه اكتر حاجة سببتلك حزن؟؟؟؟؟؟؟

لو مثلا حبيت بنت ممكن تغفر لها اى حاجة ولا هيبقى صعب
ولو حصل هتقولها على طول او تحاول تحسسها ولا هتعمل ايه
ولو حسيت ان فى بنت بتحبك هتعمل ايه معاها
ياللا كفاية
بس لينا قعدة تانية بعد مابقية الاعضاء يسالوك
مش هوصيكم بقى

اه وطبعا انا اسئلتى كلها اجبارى ومفيش وسائل مساعدة
ههههههههههههههههه ولسه باقى اسئلة الاعضاء على فكره الاسئله دى منقوله من مواضيع المحكمه الى فاتت

_________________
[center]

cente]]

http://hobwhnan.blogspot.com/
avatar
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 325
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في الجمعة 17 أكتوبر - 18:05

دا أنتي كنتي محضره الأ سئله بقى





اتفضل استرح وخد نفس وانطق الشهادة ههههههههههه
وأنطق الشهاده ليه يعني
ماهو الوقت الذى تحب الجلوس فيه بمفردك ؟؟؟
أوقات الليل

عمل ندمت عليه ؟؟؟
لا يو جد عمل تندمت عليه
عضو تحب ان تقرأ له ؟؟؟
byond star
عضو يعجبك تفكيره ؟؟؟
أحيا ناً ...فراشة الربيع
ايه الجملة الي بتحس انها بتوصفك ؟؟؟
لسه ما وجد تهاش
مين اقرب عضوه ليك هنا
mosooz
لمن تقول؟؟؟
ما بلاش نتكلم فى الماضى:
قلبي
كن صديقى:
قلبي أيضاً
نسيانك صعب اكيد:
فتاه أعشقها كما تعشق النجوم ظلام الليل
بحبك:
هي أيضاً
كذاب:
الدنيا
مع السلامه:
صديفي مصطفى وهو عائد الى بيته
افتكرنى:
من يحاول أن ينسا ني في يوم
كرهتك:
أنا لا أكره ..ولكني لا أحب هناك فارق
ولا أوجه هذه الكلمه الى أحد
سامحتك:
كل من أخطئ في حقي
زعلان منك:
صديق لا يزورني من أكثر من سنه
نور عينى:
قلت فتاه أحبها
السؤال دا مسروق بس زى بعضه
عضو محبوب ..........mosooz
عضو دمه خفيف ........لميس.
عضو رومانسي .زهرة البنفسح........
عضو رخم...........احنا مفيش عند نا حد رخم.
عضو مطلع عينك ........mosooz.
عضو توقيعه رهيب ........مش محتاجه لايجا به
عضو ردوده مميزة ........فراشة الربيع

شخص تتمنى سماع صوته دلوقتى حالا
والدي
ما مواصفات شريكة حياتك؟
هادئة الطبع..قليلة الكلام..واسعة الأ فق..
قلنا جبت كام فى ثانوية عامة؟؟
83%

عضو هنا فى المنتدى نفسك تشوفه او تعرفه؟؟او عضوة برضه عادى يعنى
مش قادر أحدد..علشان كده هقول..كلهم
اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟*
صديقي العزيز مصطفى السيد
الله يرحمه
من ستختار ليمسح دموعك ؟
ذكريا تي معه
اغمض عينيك دقيقه لو سمحت, ماذا خطر على بالك وانت مغمض العينين ؟
أنني في طريقي ألى من أحب
السؤال بتاعك
بتا عي أنا
ماذا تفعلى فى الموقفين دول

اذا احببت ووجدت انه لم يحبك
سأكمل طريقي ولن أوقف حيا تي عليه
اذا احبك شخص وانت لم تحبه
أصا رحه بهذا

هو يعنى ايه mosooz دا؟؟
ما هو أصعب موقف مر عليك
حينما أسلم على وا لدي وهو مسافر
من هوا اكتر شخص تفكر فيه؟
من احبه طبعاً
على طول الحياة نقابل ناس و نعرف ناس و نرتاح ويا ناس عن ناس و بيدور الزمن بينا يغير لون ليالينا و بتوه بين الزحام و الناس و يمكن
ننسى كل الناس و لا ننسى ........"
ايه اكتر حاجة فرحتك فى حياتك
كلما وجدت نفسي أنسان نا حج
وايه اكتر حاجة سببتلك حزن؟؟؟؟؟؟؟
أشياء كتير ..لا دا عي لذكرها
لو مثلا حبيت بنت ممكن تغفر لها اى حاجة ولا هيبقى صعب
حسب الشيئ...مش كل حاجه تتغفر
أو على مقدار حبي لها
ولو حصل هتقولها على طول او تحاول تحسسها ولا هتعمل ايه
أنا صريح جدا وسأقول لها
ولو حسيت ان فى بنت بتحبك هتعمل ايه معاها
ان كانت تنا سبني ...نتوكل على الله
وعلى رأي المثل
خد اللى بيحبك..وما تخدش اللي أنت بتحبه
ياللا كفاية
بعد ايه
بس لينا قعدة تانية بعد مابقية الاعضاء يسالوك


قولي يا رب
مش هوصيكم بقى

اه وطبعا انا اسئلتى كلها اجبارى ومفيش وسائل مساعدة
ههههههههههههههههه ولسه باقى اسئلة الاعضاء على فكره الاسئله دى منقوله من مواضيع المحكمه الى فاتت

_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج في الجمعة 17 أكتوبر - 18:12

ده اه النشاط ده وكنت عايز نستنى العيد الجاى كمان بس هو باين انى رومانسيه من مواضيعى ولا ده كلام يعنى عشان تخرج من السؤال

_________________
[center]

cente]]

http://hobwhnan.blogspot.com/
avatar
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 325
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في الجمعة 17 أكتوبر - 18:15

انتي شا يفه أه
أكيد أنتي تعرفي اكتر مني

_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف الدلوع في السبت 18 أكتوبر - 19:16

اه ياجماعه هو محدش عايز يسئل الشاعر ولا اه لا مينفعش كده عايزين نهريه اسئله
avatar
الدلوع
ماشى جديد
ماشى جديد

ذكر
عدد الرسائل : 8
العمر : 23
المزاج :
تاريخ التسجيل : 10/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف Darsh Basha في الأحد 19 أكتوبر - 21:00

بص ياعم الشاعر

بصراحة انا قاعد بمخمخلك فى شوية

اسئلة حلوين

كدة

وادينا بندردش ...ورانا اية

_________________

avatar
Darsh Basha
مدير المنتدى
مدير المنتدى

ذكر
عدد الرسائل : 1423
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف E M Y في الثلاثاء 21 أكتوبر - 13:23

انا بقى عاوزة اسئلك شوية اسئلة

-اسمك ايه؟
-ماهو شعورك وانت فى المحكمه ؟
-هل انت رومانسى ام واقعى؟
-هل خنت حد او حد خانك؟وايه رايك فى الخيانه؟
- كل انسان وله أمنيات وأمال .. يا ريت تخبرنا عن الحلم اللي يراودك أو بالاخرى
الأمنية اللي تتمناها ... ؟
-ما أصعب المواقف اللي مريت بها ؟
-أعظم شيء فقدته ؟
-وأعظم جرح دفنته ؟
- اسوأ خبر سمعته ؟
-ماذا يمثل لك الموت؟
-ما موقفك من الحب ؟؟ وهل جربته ؟؟ هل تأمن بوجوده ؟؟
-هل تؤمن بالحب من اول نظره؟
-ما مواصفات شريكة حياتك؟
-فأي قرار تتخذه هل ..... تحكم عقلك أم قلبك فيه ... ؟؟
-هل ندمت فى حياتك على شي معيّــن ؟؟؟
-مالفـرق بين الحب والصداقة ؟ وهل يمكن ان يسلكا طرق الغيرة ؟
اوصف نفسك كما تراها ؟
-ما رأيك بهذه الكلمات ..
*الخيانة ..
*المرأه..
*الصداقة ..
*النميمة ..
*النفاق ..
اية رايك فى جمهورية ماشى

ياريت الاجابة تبقى بصراحة
وشكرا جدا
avatar
E M Y
ماشى نشيط
ماشى نشيط

انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 30
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 17/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف E M Y في الخميس 23 أكتوبر - 12:13

أية يا شاعر

انت مبتردش على الاسئلة لية

خايف من الاسئلة للدرجادى

دا حتى اسئلة عادية
avatar
E M Y
ماشى نشيط
ماشى نشيط

انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 30
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 17/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف فراشة الربيع ™ في الجمعة 24 أكتوبر - 12:59

يلا يا عم الشاعر جاوب على اسئله emy
عشان اسألك انا .
يلا ورينا شغلك
الميكرفون معاك.

_________________

قدساهُ..إن الوقت حانَ ..فرفضى الذلَّ ..وأبيِّ الاستكانهَ..فصلاح الدين قادم لا محالهَ..وأرفعى الصوت يهتف:ها قد عدنا..ومضى زمن الكساله..

متنسونيش من دعائكم،،


avatar
فراشة الربيع ™
فراشة المنتدى
فراشة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 1787
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في الأحد 26 أكتوبر - 13:38



انا بقى عاوزة اسئلك شوية اسئلة
اتفضلي
[center]-اسمك ايه؟
محمد
-ماهو شعورك وانت فى المحكمه ؟

عادي
-هل انت رومانسى ام واقعى؟

واقعي
-هل خنت حد او حد خانك؟وايه رايك فى الخيانه؟

قد أكون تعرضت للخيانه...ولكني لن أخون أحد
أما رأيك في الخيانه ...اذا كانت من أحد في طبعه الخيانه فلا أتأثر بها
- كل انسان وله أمنيات وأمال .. يا ريت تخبرنا عن الحلم اللي يراودك أو بالاخرى
الأمنية اللي تتمناها ... ؟

أكون شاعر كبير وكاتب قصه عالمي
-ما أصعب المواقف اللي مريت بها ؟

أي موقف بالنسبه لي شئ عادي مهما كانت صعبه
علشان كده مفيش عندي مواقف صعبه
-أعظم شيء فقدته ؟

صديقي مصطفى رحمه الله
-وأعظم جرح دفنته ؟

حب لم يكتمل
- اسوأ خبر سمعته ؟

دخولي كلية التجاره
-ماذا يمثل لك الموت؟

بداية حياه
-ما موقفك من الحب ؟؟ وهل جربته ؟؟ هل تأمن بوجوده ؟؟

شئ جميل...
هل جربته...كتيييييييييييير
نعم أأمن بوجوده وليس من كل الناس
-هل تؤمن بالحب من اول نظره؟

لا
-ما مواصفات شريكة حياتك؟

انا عاوز تنوع في الأسئله السوال ده اتكرر كتير
عموماً
هادئة الطبع..قليلة الكلام..واسعة الأفق..من عائله محترمه..
-فأي قرار تتخذه هل ..... تحكم عقلك أم قلبك فيه ... ؟؟

العقل ..ولكن للقلب أحكام لا يعرفها العقل
-هل ندمت فى حياتك على شي معيّــن ؟؟؟

لا
-مالفـرق بين الحب والصداقة ؟ وهل يمكن ان يسلكا طرق الغيرة ؟

الحب شي ضروري سواء في الصداقه أو غيرها
الصداقه لا بد وان تقام على الحب
ومفيش طريق غير كده
اوصف نفسك كما تراها ؟

انسان عادي..
-ما رأيك بهذه الكلمات ..
*الخيانة ..

كدب
*المرأه..

قلبها حنون..كيدها عظيم..عقلها في السحاب
*الصداقة ..

أجمل شئ في الوجود
*النميمة ..

مرض في القلب
*النفاق ..

خلل في العقل
اية رايك فى جمهورية ماشى

fantastic

ياريت الاجابة تبقى بصراحة
وشكرا جدا


_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف فراشة الربيع ™ في الأحد 26 أكتوبر - 22:55

انا وصللللللللللللللللللللللت
يلا بسرعه كده نبدأ لان انا مش فاضيه


انطباعى عن حياتى اللى فاتت :-

انطباعى عن حياتى الجاية :-

انا والحظ : -

علاقتى بربنا :-


اكتر حاجة بكرهها :-

اكتر حاجة بحبها : -

هواياتى : -

اكلتى المفضلة : -

اكتر اكلة مش بتحبنى : -

مشروبى المفضل : -

فاكهتى المفضلة : -

احلى فصل عندى : -

احلى وقت : -

بحب اسمع :-

احب اسم ولد عندى : -

احب اسم بنت :-


-حكمتكـ في الحياة

-مثلكـ الأعلى

-كلمة تردديها دوما

-رايكـ بالوضع الراهن
في فلسطين


-بتحبي تسمعي لمين من القراء القران الكريم


-شاعرك المفضل


-مطربك المفضل

-امنيه تتمني ان تتحقق


-لو خيروك تسافري لبلد اين ستكون

حاجة ندمت عليها انك عملتها

-موقف لذيذ مش ممكن تنساه

-موقف كل متفتكره تزعل اوى

-غمض عينك غمض بس اسمع الكلام وانت ساكت
بتخاف من الضلمة هههههههههه
غمضها وقول ايه المكان اللى تتمنى تكون فيه وبترتاح فيه

حاجه محتفظ بيها وغاليه عندك ايه هى ؟ وليه غالية عندك؟

_ امتى اخر مره الشاعر بكى فيها ؟ وليه؟

_ايه اكتر حاجه ممكن تخوفك؟

_ الذكرى ناقوس يدق فى عالم النسيان .......... افتكرت ايه لما قرأت الجمله دى ؟


ايه هى مميزات الشاعر؟؟

ايه هى عيوب الشاعر؟؟

بتحب مجال دراستك ولا لا؟؟

مع مين الشاعر بتحس بالراحه؟؟

الرياضه بتمثلك ايه؟؟

ايه رأيك فى مصر؟؟


بتحس سعات انك مختلف عن اصحابك؟

اه الكليه غلى كان نفسك تخشها؟

عرفنا على عائلتك؟

اه السؤال إلى نفسك متسألوش؟

نفسك اسألك تانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سؤال اخير ......نذيع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ <مع خالص احترامى:الكاميرا الخفيه>


_________________

قدساهُ..إن الوقت حانَ ..فرفضى الذلَّ ..وأبيِّ الاستكانهَ..فصلاح الدين قادم لا محالهَ..وأرفعى الصوت يهتف:ها قد عدنا..ومضى زمن الكساله..

متنسونيش من دعائكم،،


avatar
فراشة الربيع ™
فراشة المنتدى
فراشة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 1787
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في الإثنين 27 أكتوبر - 21:11


انا وصللللللللللللللللللللللت
الحمد لله
يلا بسرعه كده نبدأ لان انا مش فاضيه
ومستعجله ليه


انطباعى عن حياتى اللى فاتت :-
كويسه الى حد ما

انطباعى عن حياتى الجاية :-
أكثر نجاحا بأذن الله

انا والحظ : -
اعد اء

علاقتى بربنا :-
الحمد لله


اكتر حاجة بكرهها :-
الكره

اكتر حاجة بحبها : -
الصدق

هواياتى : -
كتابة الشعر والقصص القصيره
وبعشق الخط العربي

اكلتى المفضلة : -
لا يوجد

اكتر اكلة مش بتحبنى : -
لا يوجد

مشروبى المفضل : -
التمر هندي

فاكهتى المفضلة : -
المانجوا

احلى فصل عندى : -
الشتاء

احلى وقت : -
الليل

بحب اسمع :-
اي صوت جميل
مش ضروري الأغاني

احب اسم ولد عندى : -
محمد

احب اسم بنت :-
رانا


-حكمتكـ في الحياة
اذا وجدت الحب لا تحرم قلبك ما يريد

-مثلكـ الأعلى
أخوالي

-كلمة تردديها دوما
لا اله الا الله

-رايكـ بالوضع الراهن
في فلسطين
شيئ طبيعي


-بتحبي تسمعي لمين من القراء القران الكريم
فارس عباد


-شاعرك المفضل
فاروق محمد جويده


-مطربك المفضل
العندليب

-امنيه تتمني ان تتحقق
أمير شعراء الوطن العربي

-لو خيروك تسافري لبلد اين ستكون
أي دوله خليجيه

حاجة ندمت عليها انك عملتها
مفيش

-موقف لذيذ مش ممكن تنساه
موقف أحرجت فيه صديقي في الجامعه
بس كان موقف لذيذ جدا

-موقف كل متفتكره تزعل اوى
موقف ظهور النتيجه

-غمض عينك غمض بس اسمع الكلام وانت ساكت
بتخاف من الضلمة هههههههههه
لا
غمضها وقول ايه المكان اللى تتمنى تكون فيه وبترتاح فيه
الجامعه

حاجه محتفظ بيها وغاليه عندك ايه هى ؟ وليه غالية عندك؟
قصيده كتبتها أسمها لا نك عمري
وليه بقى ...السبب معروف من العنوان

_ امتى اخر مره الشاعر بكى فيها ؟ وليه؟
هي مره واحده في حياتي ولن تتكرر
لما مات صديقي moszone

_ايه اكتر حاجه ممكن تخوفك؟
المستقبل

_ الذكرى ناقوس يدق فى عالم النسيان .......... افتكرت ايه لما قرأت الجمله دى ؟
سن الثامنه من عمري


ايه هى مميزات الشاعر؟؟

طيب ..أحب أقول الكلمه الحلوه

ايه هى عيوب الشاعر؟؟

سريع الغضب....لا يوجد لديه بال طويل

بتحب مجال دراستك ولا لا؟؟

اكيد طبعاً
وألا أكون فاشل طول حياتي

مع مين الشاعر بتحس بالراحه؟؟

اصدقائي

الرياضه بتمثلك ايه؟؟

أحد أعمدة حياتي

ايه رأيك فى مصر؟؟

أجمل بلاد الله

بتحس سعات انك مختلف عن اصحابك؟
دائماً...مش ساعات بس

اه الكليه غلى كان نفسك تخشها؟
البحريه...أو دار العلوم
بس محدش يعرف الخير في

عرفنا على عائلتك؟
والدي مهندس صيانه
أعمامي
فلاحين وأصحاب مزارع
أخوالي
الأول/محامي
الثاني/مدرس أول أنجليزي
الثالث/مهندس
الرابع/مهندس صيانه
وبلاش العائله كلها
كفايه كده

اه السؤال إلى نفسك متسألوش؟
مفيش

نفسك اسألك تانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما عنديش أي مانع

سؤال اخير ......نذيع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ <مع خالص احترامى:الكاميرا الخفيه>
نزييييييييييييييييييييييع

_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف الكا تب في الثلاثاء 28 أكتوبر - 18:19

ازيك يا محمد
انا مش هطول عليك في الأسئله
أنا هسيب باقي الأسئله لما أشوفك
لأن انت واحشني جداً

نبدأ

ايه هي اَخر حاجه كتبتها؟؟؟

اذا اردت أن تر تبط بفتاه ستختار
حاصله على تعليم عالي أم متوسط؟؟

طويله أم قصيره؟؟؟

بيضاء أم سمراء؟؟؟

طبعاً أنا عارف أنك لما ترتبط عاوز واحده
ما بتتكلمش كتير ممكن تقول ليه؟؟

وبا قي الأسئله لما أشوفك
محضر لك أسئله كتييييييييييييير
سلااااااااااام
avatar
الكا تب
بحار المنتدى
بحار المنتدى

ذكر
عدد الرسائل : 155
العمر : 41
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في الثلاثاء 28 أكتوبر - 18:50


ازيك يا محمد
الله يسلمك يا كابتن
حتى انت فرحان فيا ان أنا في المحكمه
وكمان كاتب الأسئله بالأاحمر
انت مش عارف اني ما بحبش اللون ده
انا مش هطول عليك في الأسئله

خد راحتك
أنا هسيب باقي الأسئله لما أشوفك
لأن انت واحشني جداً

انت أكتر والله

نبدأ

redy

ايه هي اَخر حاجه كتبتها؟؟؟

قصيده أسمها
أذا ما أرتحلت

اذا اردت أن تر تبط بفتاه ستختار
حاصله على تعليم عالي أم متوسط؟؟

عالي طبعاً
ولكن أخلاقها أولاّ
وتكون ما بتتكلمش كتير

طويله أم قصيره؟؟؟

متوسطه

بيضاء أم سمراء؟؟؟

بيضاء

طبعاً أنا عارف أنك لما ترتبط عاوز واحده
ما بتتكلمش كتير ممكن تقول ليه؟؟

يعني هكون بقى جاي من الشغل مثلاً
مش عاوزها بقى تفعد ننكلم وتعيد وتزيد
وكلمهم مفيش فيه حاجه مهمه
وهتصدعني على الفاضي
وأنا ماليش بال بقى للكلام ده
وكمان أنا بحب أقعد ساكت أكبر وقت ممكن
وهي لو بتتكلم كتير مش هتسيبني في حالي

وبا قي الأسئله لما أشوفك

ان شاء الله
محضر لك أسئله كتييييييييييييير

انا عارف من غير ما تقول
سلااااااااااام

gratcie

_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف عصفورة الجنة في الأربعاء 29 أكتوبر - 0:26

انا قولت اسئلك كام سئال كدة

على الماشى

1_ إذ كـانت لديكـ وردة حمــراء "رمــز الحــب و الوفــاء"

لمــن تهديها مــن الأعــضاء هــنا ؟ لعضو واحد بس
2_ و مـاذا تكتب بالكارت المرفق معــها ؟
3_ هل هناك احد تعتبره مستودع لسرك ؟؟؟
4_ موضوع قرأته فى المنتدى واثر فيك . ماهو ؟؟؟
5_ ايه الجملة الي بتحس انها بتوصفك ؟؟؟
6_لو كنت رئيس جمهورية اية اول قرار هتخدة؟؟؟
7_ ايه نصيحتك للمشرفين ؟؟؟
8_ اكتر قسم بتحبه فى المنتدى ؟؟؟
9_ هل بتحارب لتحقيق حلمك ولا سايبها كده ومش بتفكر فى الموضوع ده؟؟؟
10_عاوزاك تقول معلومه دينيه؟؟
11_ترضى تلبس زوجتك النقاب؟؟ وايه رايك فى الاسدال والنقاب؟

avatar
عصفورة الجنة
عصفورة المنتدى
عصفورة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 236
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة في الأربعاء 29 أكتوبر - 17:21


انا قولت اسئلك كام سئال كدة

على الماشى

1_ إذ كـانت لديكـ وردة حمــراء "رمــز الحــب و الوفــاء"

لمــن تهديها مــن الأعــضاء هــنا ؟ لعضو واحد بس

mosooz
2_ و مـاذا تكتب بالكارت المرفق معــها ؟

هكذا تدعى الصداقة بالوفاء
الشاعر
3_ هل هناك احد تعتبره مستودع لسرك ؟؟؟
صديق
4_ موضوع قرأته فى المنتدى واثر فيك . ماهو ؟؟؟
موضوع ل بيوند ستار
طفل فلسطيني يولدوبيده حجر
5_ ايه الجملة الي بتحس انها بتوصفك ؟؟؟
لا يوجد
6_لو كنت رئيس جمهورية اية اول قرار هتخدة؟؟؟

لا أجعل فيها فقير واحد

7_ ايه نصيحتك للمشرفين ؟؟؟
لازم يكونوا طبعا مهتمين بالمنتدى
ومتابعين الموضوعات
ومتواجدين بأستمرار
8_ اكتر قسم بتحبه فى المنتدى ؟؟؟
الشعر...والقصص
9_ هل بتحارب لتحقيق حلمك ولا سايبها كده ومش بتفكر فى الموضوع ده؟؟؟
بحالاب..وفي نفس الوقت سايبها لله
10_عاوزاك تقول معلومه دينيه؟؟
لا

11_ترضى تلبس زوجتك النقاب؟؟ وايه رايك فى الاسدال والنقاب؟
اكيد....همامهمين با لتأكيد


_________________
محــ عبدالرحمن شحاتة ـــمد





http://fares-poet.blogspot.com/
avatar
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
عدد الرسائل : 2818
العمر : 29
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fares-poet.blogspot.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: محكمة ماشى الدولية

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج في الأربعاء 29 أكتوبر - 17:38

اه يا جماعه شدو حيلكم شويه عايزين نهرى الشاعر اسئله ولو محدش سئل انا هسئلو تانى بس الاسئله المرة دى هتكون من دماغى مش من الاسئله الى اتسئلت قبل كده

_________________
[center]

cente]]

http://hobwhnan.blogspot.com/
avatar
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 325
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 5 من اصل 11 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى