M A S H Y
اايها الزائر
قم فسجل ...خليك عضو معنا
بدل البطالة اللى انت فيها دى
اهى حاجة تكتبها فى السى فى بدل ما هو فاضى

بليز.......اول متدخل المنتدى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

بليز.......اول متدخل المنتدى

مُساهمة من طرف sosta في الثلاثاء 10 نوفمبر - 16:54

ياريت اول ما تدخل المنتدى تدخل هنا
علشان نعرف مزاجك اية

فضفضة يعنى ...............
المهم :

اليوم؟

التاريخ؟


الساعة؟



المزاج؟




لو امكن ...........








السبب,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


لو مش عاوز احنا سنتفهم الموقف .



ياريت يعجبكم الموضوع
اه .........
انا عايزة مشاركة مش مشكور على الموضوع
لانها بتغبظنى
Twisted Evil
avatar
sosta
ماشى نشيط
ماشى نشيط

انثى
عدد الرسائل : 128
العمر : 26
المزاج :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 06/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: بليز.......اول متدخل المنتدى

مُساهمة من طرف sosta في الثلاثاء 10 نوفمبر - 17:04

وهكون اول واحدة تعترف



اليوم الثلاثاء

التاريخ 10/11/2009


الساعة تقريبا 4



المزاج هادئة جدا!


السبب مفيش بنى ادم اتكلم معاة

دلوقتى. silent









.
avatar
sosta
ماشى نشيط
ماشى نشيط

انثى
عدد الرسائل : 128
العمر : 26
المزاج :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 06/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: بليز.......اول متدخل المنتدى

مُساهمة من طرف أميرة الأندلس في الثلاثاء 10 نوفمبر - 20:47





ياريت اول ما تدخل المنتدى تدخل هنا

حاضر يا ريس

وعلي رأى المثل خلينا ورا المجنون ........

علشان نعرف مزاجك اية

منتى عارفاه


فضفضة يعنى إسمه رغي يا أم جهل
المهم :

اليوم؟ يوم من الأيام (الثلاثاء)

التاريخ؟ امممممممممممممممم

10_11_2009


الساعة؟ واقفه



المزاج؟ مشغول






لو امكن خدتى عليا أوى








السبب,السبب إنى بفكر أروح الجامعه ولا مروحش
ولا


هروح

لو مش عاوز احنا سنتفهم الموقف


اسمها لو مش عاوزه

وخلاص بقي بعد إيه

سلام يا سوسته





_________________



الحلم البعيد
avatar
أميرة الأندلس
سفيرة المنتدى
سفيرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 1262
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 03/03/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: بليز.......اول متدخل المنتدى

مُساهمة من طرف sosta في الثلاثاء 10 نوفمبر - 22:05

سلام ياروحى وربنا يروق بالك المشغول دة
avatar
sosta
ماشى نشيط
ماشى نشيط

انثى
عدد الرسائل : 128
العمر : 26
المزاج :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 06/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: بليز.......اول متدخل المنتدى

مُساهمة من طرف أميرة الأندلس في الثلاثاء 10 نوفمبر - 22:40

تسلمى ياروحى

يانور دنيتى كلها

والله بتحرجينى بزوقك

_________________



الحلم البعيد
avatar
أميرة الأندلس
سفيرة المنتدى
سفيرة المنتدى

انثى
عدد الرسائل : 1262
العمر : 25
المزاج :
الاوسمة :
احترام القوانين :
الوظائف :
تاريخ التسجيل : 03/03/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى