M A S H Y
اايها الزائر
قم فسجل ...خليك عضو معنا
بدل البطالة اللى انت فيها دى
اهى حاجة تكتبها فى السى فى بدل ما هو فاضى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

M A S H Y
اايها الزائر
قم فسجل ...خليك عضو معنا
بدل البطالة اللى انت فيها دى
اهى حاجة تكتبها فى السى فى بدل ما هو فاضى
M A S H Y
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه .... ادخلوا بس

4 مشترك

يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Empty يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه .... ادخلوا بس

مُساهمة من طرف محمد عبدالرحمن شحاتة الثلاثاء 2 يونيو - 1:08

طبعا كلنا عارفين الكوسة .. فيه كوسة بالبشاميل
وفيه كوسة بالصلصة .. فيه كوسة باللحمة المفرومة ، وكمان فيه كوسة بتتعمل محشي ..
لكن كل الكلام مش مهم .. لأنه مالوش أي علاقة بموضوعنا النهاردة !!

يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 34849_1204267045

يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 2+%28113%29

موضوعنا النهاردة عن الكوسة اللي بتحصل لنا في حياتنا .. تجي علشان تشتغل تبقى محتاج واسطة ( كوسة )
عاوز تجيب تقدير في الجامعة ( كوسة ) .. لما تفكر تطلع رخصة قيادة هتلاقي في كل خطوة كوسة ..

كل واحد بيعين أبنه بالكوسة .. وكل مسئول لازم يدوقنا طعم الكوسة .

وده اللي خلانا النهارده نرفع شعار لا للكوسه

يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 742379652

كله كوسه كله كوسه كله كوسه
مفيش مره تبقى محشي
او حتى يخلوها فول وطعميه

دا انا حتى مابحبش الكوسه
دا انا خايف لما نيجي نتجوز الكوسه توصل للجواز
والفرح يبقى كوسه وتبقى ليله صلصه والمعازيم مفجوعه
المهم ....

عاوزين بقى كل واحد منكم كده يحكي هن موقف من مواقف الكوسه حصل معاه

ملحوظه
الكوسه يعني ...........مذهب البحبحاني في الحياه من وسطه واعتبارات شخصيه وصلات قرابه وكل مالذ وطاب من هذه المعجنه

بقلم الشاعر
بس الكوسه مش انا اللي طابخها
قصدي مش انا اللي جايبها
محمد عبدالرحمن شحاتة
محمد عبدالرحمن شحاتة
الإداره الداخليه
الإداره الداخليه

ذكر
المزاج : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Qatary19
الاوسمة : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 1187177599
احترام القوانين : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 69583210
الوظائف : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Accoun10

http://fares-poet.blogspot.com/

يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Empty رد: يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه .... ادخلوا بس

مُساهمة من طرف زهرة البنفسج الثلاثاء 2 يونيو - 16:21

فعلا عندك حق احنا بنعانى من الكوسه دى كتير
بس انا بئه لسه مجربتوش خالص موضوع الكوسه
ده يعنى لسه بسمع عنه بس
زهرة البنفسج
زهرة البنفسج
زهرة المنتدى
زهرة المنتدى

انثى
المزاج : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Qatary32
الاوسمة : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 1-present
الوظائف : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Studen10

يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Empty رد: يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه .... ادخلوا بس

مُساهمة من طرف أميرة الأندلس الأربعاء 3 يونيو - 1:59

كوسه
جمهورية الكوسه العربيه
بجد إنت جبت المفيد
كل حاجه بقت كوشه مفيش كفته مره
مشكوررررر
أميرة الأندلس
أميرة الأندلس
سفيرة المنتدى
سفيرة المنتدى

انثى
المزاج : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 710
الاوسمة : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 120110
احترام القوانين : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس 69583210
الوظائف : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Collec10

مُساهمة من طرف الطير المسا فر الخميس 4 يونيو - 15:07

الكوسه دي شعارنا الوقتي
الحياه ماتنفعش تمشي غير بالكوسه
ده مبدأنا
بس انا مش هحكي مواقف لأن انا لو حكيت مواقف هتزهقوا مني
لأنها كتير جداً
والكوسه كتيره برضه ... بس ربنا يعينا على أكلها
الطير المسا فر
الطير المسا فر
ماشى نشيط
ماشى نشيط

ذكر
الوظائف : يالا ياجماعه انا عازمكوا.....كوسه .... بصلصه ....و.... من غير صلصه  .... ادخلوا بس Engine10

- مواضيع مماثلة